فرودگاه بینالمللی کانسای ژاپن (Kansai International Airport)، از حیث جلال به آدرس عقبی هیات خطسیر مهم ژاپن به آمار می آید. این باند طرفه نوظهور بر روی جزیره ای غیرواقعی و واقعی در خلیج ازاکای ژاپن و در وهن آسیب ی ۳۸ کیلومتری قبله غربی از هیات خطسیر ازاکا قرار گرفته است. در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری ژاپن در مورد معرفی فرودگاه بینالمللی کانسای ژاپن بیشتر صحبت خواهیم کرد.
هدف واقعی اساسی از پیدایش این هیات خطسیر این بوده است که بار ترافیکی حزب بینالمللی ازاکا کاهش جلوه گر کند. در دنباله با الی گشت معشوق باشید تا به پیوستگی هم جوخه بین المللی کانسای را بهتر بشناسیم.
فرودگاه بین المللی کانسای ژاپن در آبخست ای حقیقی بر روی آب آفریننده شده است و یکی از شاهکار های مهندسی در كرانه ها و انفس به شمار استقصا می آید. در سال نزدیک به ۱۴ میلیون نفر دالان از این جمعیت بین المللی به دوردستها مختلفی در گیتی افق ها سفر می کنند. معماری و ایجاد این هیات خطسیر بسیار متحسن و بی مانند است و ما به شما طرح آهنگ می کنیم که حتما در سفر به ژاپن، یکی از فقره سبب یکی ازسفرهای خود حتما از این جماعت كاربرد کنید و از وصله زینت های این گروه دید فرمایید.
گزند تفرق ی این گروه به شهر کانسای ۳۵ کیلومتر است و از باب تشریف بردن به آن می توانید از مترو، مسافر(خودرو و یا تاکسی های کرایه ای استفاده کنید. روزانه بیش از ۱۰۰هزار راهرو به ادات ی این فرودگاه، جابه جا می شوند. از تمام ایر لاین های مسافری که به این دسته اوج گیری دارند می تدارك به: ایرآسیا ایکس، ایر کانادا روژ، آسیانا ایرلاینز و از ایرلاین های باربری می آمادگی از: ایر هنگ کنگ و کاتای پاسیفیک نام برد.
در سطر حاصل کمی به این موضوع بند رمز کردیم که هیات خطسیر کانسای راجع به حساب کمک به دسته ازاکا مصنوع و آفریدگار شد اما دقیقا ادب از چه جایگیری است؟ ما به شما می گوییم. در پیشامد زمین دسته در اصل یک آداك ی ۵۰۴ هکتاری بوده است که به شهر ساحلی کوبه ی ژاپن علی الاتصال می شده است. مطار نوار ازاکا در نزدیکی توابع ی بسیار پر غوغا شهرهای ایتامی و تویوناکای ژاپن پیدایش شده و از آن جا که در جوار این فرودگاه، ساختمانهای بلندی جایگیری متاثر بوده است، درخصوص عمارت ی این جمعیت نوكر هستی و عدم نداشت و این جت گرفتار عیالوار ترافیک لغو شده بود.
راجع به حساب احداث جوخه کانسای ژاپن، آن هم بر روی جزیره ای جعلی در وسط آبرو که طولی مقابل با ۴ کیلومتر و عرضی ۲/۵ کیلومتر را به عنوان راهحلی فقره سبب مشکل گذرگاه ازاکا اعلام کردند. پس از ایفا به جریان انداختن کارهای ابتدایی ی طراحی و پس از ثبوت ثابت طرح پیدایش جماعت کانسای ژاپن، برنامه ی پیدایش این حزب در سال ۱۹۸۷ میلادی مبدا شد. درعوض جهت تاسیس این فرودگاه، در ثغور ۴۸ هزارآوا بلوک از جنس سنگ و بتن در عمق اندرونی دریا، به بشره عمودی نصب گردید.
علاوه بر این بلوک های داخلی، سه کوه برساخته نیز فقره سبب دفن ۲۱ هزارهزار مترمکعب زباله در عزت تری حفر گردید. راجع به حساب ساخت یک لایه در حیثیت که ۳۰ متر فراخنا دارد، ۱۰ عندلیب کارگر در طی زمانی كبیر و نابالغ رسا بر۱۰ هزارهزار عهد کاری و در مدت ۳ سال، با استعمال از ۸۰ فروند کشتی، این لایه را در طراوت خلق کردند. همچنین پلی که پیوندگر بین گروه و آبخست ی فرعی است، ۳ کیلومتر طول دارد و بی زن راه ارتباطی نیز لحاظ می گردد. اولا القصه در سال ۱۹۹۴ این دسته احداث و نخستین و انتهایی صعود خود را ایفا به جریان انداختن داد.
هزینه ی کلی احداث این جمعیت تازه :قید جدید مبلغی رسیده برحدود ۲۰ بیلیون دلار در نهایت قیمت گزاری شد که شامل: هزینههای احیای زمین، دو باند فرودگاهی در فرودگاه، پایانه ی مسافری و تسهیلات رفاهی درخصوص همه مسافران را جامع می شود. البته به این آیه که خاک این منطقه متاهل لسی بود، اضافه بر هزینه ای ساخت هیات خطسیر و آبخو ی جعلی شد، برخی هم صرف مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه ی مستقر سازی خاک این خور راجع به حساب ساخت باند کانسای شد.
مبحث بابت ی رخوت خاک محل ساخت این مطار نوار از آن جایی بدو می شود که در این ناحیه به دلیل رانش دولتمندان اشراف و ارتخا خاک ،خطری زیاد جدی تسكین هیات خطسیر کانسای را عاشق مشکل میکرد.
بنابر این، کلیه ی تدابیر خصوصی و لازم در شالوده ی مهندسی ژئوتکنیکی و رخت خواب شناسی محل وضعیت نظر راجع به حساب پشتگرمی ازتامین ایمنی سكینه برنامه ی ایجاد این فرودگاه، وضعیت بحث و پیش غنه مشام ثبوت گرفت.
با این که در ابتدای اول طرح ی ساختن این دسته ،مشکلات و مخاطراتی که گاه تلخ و سخت بود وجود داشت، اما در منتها باند بین المللی کانسای ژاپن، یکی از فیروزی ها و رسم های رزین مهندسی پیدایش جمعیت در پایه ی علم مهندسی به احصائیه می آید. به همین ذهن این مطار نوار در سال ۲۰۰۱ به آدرس یکی از شاهکار های مهندسی در همه اوقات در كرانه ها و انفس گزینش شد و عطیه های بیشماری از كاملاً ،جایزه ی مهندسی گسترش کشورآمریکا را تصاحب کرد.
تجربههای به دست آمده در طول تاسیس این گذرگاه به حدی بعد طبیعت ملاحظه قرار گرفت که واقعا ازحیث ایجاد و معماری این دسته فنیدلیل نابود که به این چشمگیری وضع جنبه عنایت قرار گرفته. از تجربیات احداث این هیات خطسیر در ایجاد ۳ باند زیاد مهم رستاخیز بر روی مولفه (درجمله) ای از جزیرههای ساختگی به نام های: حزب نیو کیتاکیوشو (New Kitakyushu)، جمعیت کوب (Kobe) و گذرگاه بینالمللی چوبو سنتریر (Chūbu Centrair) وضع جنبه استعمال ی مهندسین خلق این جمعیت ها، اسكان گرفت.
.